روایت بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از اتفاقات عجیب استرالیا + ویدئو | به اتوبوس ما ضربه زدند اما ما به کشور برگشتیم

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:58
جعفری‌زاده بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان، اتفاقات عجیب استرالیا را روایت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «شهناز جعفری‌زاده» بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در استرالیا که بودیم اتفاقات و پیشنهادهای عجیب و غریبی به ما ‌شد ‌و فشار زیادی را متحمل شدیم.

در روز دوم جنگ پیشنهاد اقامت مطرح شد و اصرار بر ماندن ما داشتند، اما همه تصمیم گرفته بودیم که به کشورمان برگردیم، ولی بدجوری ذهن‌مان را درگیر کرده بودند.

در این مدت خیلی اذیت شدیم چون واقعا آزار دیدم چه در استرالیا که ذهن‌مان را درگیر کرده بودند و چه در مسیر برگشت که ۴ روز در راه بودیم و الان هم بسیار خوشحالم که به ایران بازگشتیم.

روز آخر در مسیر فرودگاه در استرالیا، ایرانی‌های مقیم ‌اصرار داشتند که ما بمانیم و به اتوبوس هم ضربه زدند اما ما به کشور برگشتیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.