خطر ایجاد یک فاجعه هسته‌ای | هشدار مقام روس به آمریکا و اسرائیل

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:12
نماینده روسیه در آژانس اتمی بیان کرد که حمله آمریکا و اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران باعث فاجعه خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، میخائیل اولیانوف، نماینده فدراسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران در نطنز نوشت: آمریکا و اسرائیل به حملات خود علیه تأسیسات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند.

وی افزود: نهادهای سیاست‌گذار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدت‌ها پیش چنین اقدامات بی‌ملاحظه‌ای را نقض قوانین بین‌المللی و همچنین نقض منشور سازمان ملل و اساسنامه آژانس توصیف کردند.

اولیانوف ادامه داد: این اقدامات خطر ایجاد یک فاجعه هسته‌ای را به‌همراه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.