روسیه: حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران خطر ایجاد فاجعه را به‌همراه دارد

افکار نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:16
نماینده روسیه در آژانس اتمی بیان کرد که حمله آمریکا و اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران باعث فاجعه خواهد شد.

 میخائیل اولیانوف، نماینده فدراسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران در نطنز نوشت: آمریکا و اسرائیل به حملات خود علیه تأسیسات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند.

وی افزود: نهادهای سیاست‌گذار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدت‌ها پیش چنین اقدامات بی‌ملاحظه‌ای را نقض قوانین بین‌المللی و همچنین نقض منشور سازمان ملل و اساسنامه آژانس توصیف کردند.

اولیانوف ادامه داد: این اقدامات خطر ایجاد یک فاجعه هسته‌ای را به‌همراه دارد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.