خشم سرمربی میلان: مربیگری را کنار می‌گذارم!

خبرورزشی یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:26
ماسیمیلیانو آلگری از تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی به سود تورینو به شدت عصبانی شد و خشم خود را ابراز کرد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان، در پایان دیدار تیمش مقابل تورینو عصبانیت شدید خود را از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به نفع تیم حریف آشکار کرد. این تصمیم در دقیقه ۸۳ و پس از بازبینی ویدیویی (VAR) به اعلام یک ضربه پنالتی برای تورینو ختم شد.

موضوع پنالتی به برخورد پاولویچ با جووانی سیمئونه در داخل محوطه جریمه میلان مربوط می‌شد. ابتدا داور اجازه ادامه بازی را داده بود، اما لحظاتی بعد به درخواست تیم ویدیو، به کنار زمین رفته و صحنه را بازبینی کرد. پس از بررسی کوتاه، داور با توجه به شدت برخورد و همچنین قصد پاولویچ برای متوقف کردن سیمئونه، تصمیم گرفت یک ضربه پنالتی اعلام کند.

آلگری که به هیچ وجه از این نتیجه راضی نبود، واکنش‌های تندی از خود نشان داد. او ابتدا با تکان‌های مکرر سر و لبخندی کنایه‌آمیز به تغییر تصمیم داور واکنش نشان داد. سپس مستقیماً رو به داور چهارم کرد و با لحنی صریح و عصبانی گفت: «دارم تلاش می‌کنم آرام بمانم، اما دارید واقعاً انگیزه‌ام را از بین می‌برید. من مربیگری را کنار می‌گذارم!»

این صحنه در شرایطی رخ داد که تورینو با نتیجه ۳-۱ در حال شکست بود. در جریان این حمله، سیمئونه از پاس هم‌تیمی خود استفاده کرد و توانست از مدافعان میلان پیشی بگیرد. استراهینیا پاولویچ برای متوقف کردن مهاجم آرژانتینی، دستش را دراز کرد و به صورت او برخورد کرد؛ همان صحنه‌ای که در نهایت منجر به اعلام پنالتی شد.

ببینید: خلاصه بازی میلان ۳ - تورینو ۲/ دو گل در یک دقیقه!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.