انتقاد سندرز از سیاست های ترامپ: ارسال بیش از ۲۰ هزار بمب دیگر برای نتانیاهو نه‌ تنها غیراخلاقی، بلکه غیرقانونی است

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:44
اقتصادنیوز: سندرز که از منتقدان سیاست‌های خاورمیانه‌ای دولت ترامپ محسوب می‌شود، در واکنش به تداوم حملات گسترده در غزه، آوارگی یک میلیون نفر در لبنان، افزایش حملات شهرک‌نشینان در کرانه باختری و همزمان با تشدید تنش‌ها در ایران، بار دیگر حمایت تسلیحاتی واشنگتن از نتانیاهو را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، برنی سندرز، سناتور مستقل ورمونت و از چهره‌های مطرح جناح ترقی‌خواه آمریکا، در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» ضمن محکوم کردن سیاست‌های دولت دونالد ترامپ در قبال بحران خاورمیانه اعلام کرد که کاخ سفید قصد دارد بیش از ۲۰ هزار بمب دیگر در اختیار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار دهد. او این اقدام را مصداق آشکار نقض قوانین بین‌المللی دانست.

وی در پیامی در ایکس نوشت: ۷۲ هزار نفر در نسل‌کشی غزه کشته شدند، بیش از یک میلیون نفر در لبنان آواره شده‌اند، یک‌هزار و ۷۰۰ حمله شهرک‌نشینان در کرانه باختری و اکنون جنگ علیه ایران. ارسال بیش از ۲۰ هزار بمب دیگر برای نتانیاهو نه‌ تنها غیراخلاقی است، بلکه غیرقانونی نیز هست. به همین دلیل طرحی را برای توقف آن ارائه کردم.

172777898

سندرز پیشتر نیز در واکنش به تجاوز جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران در پیامی اعلام کرده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهوری آمریکا را به این جنگ وحشتناک و منفور کشاند.


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.