بیمارستان اعصاب و روان این شهر جنوبی دچار موج انفجار شد

بهداشت نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:54

به گزارش بهداشت نیوز،دبنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در روز یکشنبه ۲ فروردین‌ماه، اصابت چندین پرتابه حوالی بیمارستان و ایجاد موج انفجار، باعث آسیب به سالن کاردرمانی این مرکز شد، اما با کنترل و مدیریت شرایط و تداوم فعالیت کادر درمان، وضعیت هم‌اکنون پایدار است.

با اعلام دانشکده علوم پزشکی، ارائه خدمات درمانی به بیماران اعصاب و روان در این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بی‌وقفه ادامه دارد. 

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.