فوری ؛ ارتش: یک جنگنده F-۱۵ دیگر را زدیم + ویدئو و جزئیات

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:58
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۳۸ اعلام کرد: ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۵ متجاوز دشمن در آسمان سواحل جنوبی کشور و حوالی جزیره هرمز پس از رهگیری و با شلیک موشک، مورد هدف سامانه‌های زمین به هوای نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی ارتش به نقل از قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور اعلام کرد: ساعاتی پیش یک فروند جنگنده اف ۱۵ متجاوز دشمن در آسمان سواحل جنوبی کشور و حوالی جزیره هرمز پس از رهگیری و با شلیک موشک، مورد هدف سامانه‌های زمین به هوای نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گرفت.
بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش، بررسی برای کسب اطلاع از سرنوشت جنگنده آغاز شده و ادامه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.