مردم برای پرداخت خسارت به کجا مراجعه کنند؟ + ویدئو | توضیحات استاندار تهران

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 13:04
مردم در شهر تهران برای تشکیل پرونده و پرداخت خسارت وارد شده به اماکن مسکونی و تجاری باید به نواحی شهرداری تهران مراجعه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، مردم در شهر تهران برای تشکیل پرونده و پرداخت خسارت وارد شده به اماکن مسکونی و تجاری باید به نواحی شهرداری تهران مراجعه کنند.

استاندار تهران گفت: ارزیابی و پرداخت خسارت در ۱۵ شهرستان دیگر استان تهران توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

بیمه‌ها خسارت وارد شده به ماشین و موتور را پرداخت می‌کنند.

اسناد خسارت به خودرو و موتورسیکلت باید به فرمانداری‌ها ارائه شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.