مازندران آماده پذیرش ۲۰ میلیون میهمان نوروزی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 13:13
گلوگاه ـ معاون هماهنگی و گردشگری استاندار مارندران گفت: بر اساس دستور استاندار، مازندران با تشکیل ستاد ویژه، آمادگی پذیرش ۲۰ میلیون مسافر را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم تولائی ظهر یکشنبه گ با همراهی فرماندار و مسئولان گلوگاه در بازدید از بازار و خدمات رسانی با تبریک سال نو، بر اطلاع‌رسانی استاندار مبنی بر حضور تمامی معاونان در ایام تعطیلات در کنار مردم تاکید کرد.

تولائی پس از بررسی وضعیت خدمات‌رسانی در شهرستان، اظهار داشت: روند ارائه خدمات در گلوگاه رضایت‌بخش است و تأمین مایحتاج عمومی، کالاهای اساسی، سوخت و نانوایی‌ها در شرایط عادی و روان قرار دارد.

او با بیان اینکه «در صورت سفر فردی خارج از کشور به مازندران، وضعیت آن به گونه‌ای است که احساس وضعیت جنگی نخواهد شد»، افزود: بر اساس دستور استاندار، مازندران با تشکیل ستاد ویژه، آمادگی پذیرش ۲۰ میلیون مسافر را دارد.

معاون استاندار مازندران جمعیت بومی و غیر بومی استان را حدود ۱۴ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: امروز با افتخار می‌توان اعلام کرد که آرامش و رفاه لازم در استان برقرار است.

او در پایان همچنین تصریح کرد: هر روز در یک یا چند شهرستان مازندران حضور یابیم و ضمن قوت‌بخشیدن به عوامل اجرایی، از نحوه خدمت‌رسانی دستگاه‌ها مطلع شویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.