آماده باش کامل دستگاههای ارتباطی مازندران در ایام نوروز+ فیلم

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 13:47
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آماده باش کامل دستگاههای ارتباطی استان در ایام نوروز خبر داد.

اسماعیل اعزی در گفت و گو با خبرآنلاین در ساری، اظهار داشت: در حال حاضر کلیه سازمانهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نظیر پست، پست بانک، دفاتر پستی شهری و روستایی در آماده باش کامل بوده و به صورت کشیک فعالیت نوروزی خود را برای خدمات رسانی به مسافران ادامه می دهند.

رئیس کارگروه توسعه ارتباطات استان با اشاره به راه‌اندازی ادمین‌های مرکز فضای مجازی در سکوهای بله و ایتا در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم و مسافران و رسیدگی فوری به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ با همکاری تنظیم مقررات منطقه شمال، گفت؛ این خدمت به جهت کاهش مراجعات حضوری مردم در شرایط بحران و کاهش تردد در شهرها اتخاذ شده است.

مدیرکل ارتباطات مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تقویت شبکه ملی اطلاعات، تا این لحظه هیچ‌گونه اختلالی در سطح استان گزارش نشده و پایش مستمر شبکه ارتباطی استان برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز و مسافران گرامی با قدرت ادامه دارد.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.