سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: ضربات نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:06
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رزمندگان شجاع‌دل و باغیرت و فرزندان عاشورایی، فقط به پیروزی فکر می‌کنند و جز خداوند متعال، از هیچ‌کس و هیچ چیز واهمه ندارند و این ضربات، ادامه خواهد داشت..

به گزارش خبرگزاری صداوسیما متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

جنایتکاران جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری، دنیا را به جنگلی بیقانون تبدیل کرده‌اند. البته خوی حیوانی، از برخی عادات ضدبشری این جانیان انسان‌نما بالاتر است. 

فقط از این‌ها برمی‌آید که مردان، زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون بکشند و بناهای فرهنگی-تاریخی را تخریب کنند و ادعا کنند مدافع مردم هستند، که از این کودک‌کش‌های کودک‌خوار تعجبی ندارد. 

شما با حافظه تاریخی مردم نمی‌توانید بجنگید. حافظه‌ای که فقط و فقط شکست شما را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز به یاد دارد.

در این نبرد، پیروزی با کسی‌‌‌‌ است که ترس به دلش راه نداشته باشد.

رزمندگان شجاع‌دل و باغیرت و فرزندان عاشورایی، فقط به پیروزی فکر می‌کنند و جز خداوند متعال، از هیچ‌کس و هیچ چیز واهمه ندارند. این ضربات، ادامه خواهد داشت.

و ماالنصر الا من عندالله العزيز الحكيم

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.