نامه ایران به سه نهاد بین المللی بهداشت و سلامت

تابناک یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:11
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران به دبیرکل WHO، دبیرکل انجام جهانی پزشکی و رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نامه نوشت

به گزاش تابناک، دکتر محمد رییس زاده، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران در نامه‌ای به دبیرکل سازمان جهانی بهداشت WHO، دبیرکل انجام جهانی پزشکی و همچنین رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر تدروس ادهانوم
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت
جناب آقای دکتر اوتمار کلوییدر
دبیر کل انجمن جهانی پزشکی 
سرکار خانم میریانا اسپولیاریک
رییس محترم کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

سلام علیکم
با احترام ،به اطلاع میرساند در ادامه  جنایات جنگی  و وحشیانه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی  و حملات غیر قانونی به مراکز درمانی، بیمارستان امام علی علی السلام در شهرستان اندیمشک مورد حمله قرار گرفت و از چرخه خدمت رسانی خارج شد.
فراتر از اظهار تأسف ها و محکوم کردن های بی حاصل، انتظار می رود در راستای عمل به وظایف انسانی و تاریخی خود ، اخراج این دو رژیم از مجامع بین المللی حوزه سلامت و نیز پرداخت غرامت های وارده را به طور جدی پیگیری نمایید.
بدون شک در صورت سکوت عملی در قبال این جنایت‌ها، شما و سایر مردم دنیا هم در آینده قربانی همین رفتارهای ضد بشری و قانون جنگل ایجاد شده توسط آنها خواهید شد

به رسالت تاریخی خود عمل کنید تا شرمنده وجدانهای بیدار بشری نشوید!

دکتر محمد رییس زاده
رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران 
۲۲ مارس ۲۰۲۶

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.