هشدار به ترامپ درباره تجاوز به زیرساخت‌های انرژی

تابناک یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:31
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) هشدار داد: چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه‌ زیرساخت‌های انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش تابناک، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز هدف قرار گیرد، کلیه‌ی زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، ترامپ در تازه ترین گزافه گویی، در شکبه اجتماعی خود ادعا کرد: اگر ایران ظرف ۴۸ ساعت از همین لحظه تنگه هرمز را به‌طور کامل و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده آمریکا نیروگاه‌های مختلف آن‌ها را هدف قرار داده و نابود خواهد کرد — از بزرگ‌ترین آن‌ها شروع می‌کنیم!

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.