بازیکن مس رفسنجان: آماده‌ام در خیابان نگهبانی بدهم

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:33
بازیکن باشگاه مس رفسنجان می‌گوید برای دفاع از ایران آماده است داوطلبانه در خیابان نگهبانی بدهد.

به گزارش مشرق، رضا جبیره، در خصوص شرایط ویژه کشور و جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: در این شب‌های ماه رمضان همه مردم ایران با زبان روزه برای پیروزی و موفقیت سربازان اسلام دعا می‌کنند و بدون شک خدا هم به نیروهای مسلح ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم هیچ ایرانی نیست که در این شرایط احساس مسئولیت نکند و هر کسی هر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد. خود من اگر لازم باشد و بخواهند حاضرم در خیابان‌ها نگهبانی بدهم.

مهاجم سابق باشگاه‌های نفت آبادان، آلومینیوم و چادرملو افزود: ما سربازان شجاعی داریم که در این روزها پای لانچرها در مرزها و در محل ماموریت خودشان شجاعانه ایستاده و مبارزه می‌کنند. دعای همه مردم پشت سر آنهاست و با همین دعا می‌توانند اف۳۵ آمریکایی را هدف بگیرند. ملتی که تسلیم نمی‌شود و برای استقلال و حفظ تمامیت کشورش مبارزه می‌کند حتما پیروز است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.