استکی: نمی‌توانم شهادت کودکان معصوم در میناب را هضم کنم  

الف یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:39
تهران- ایرنا- سرمربی تیم امید بوکس ایران، گفت: هنوز نمی‌توانم شهادت ۱۸۰ کودک معصوم در مدرسه شجره طیبه میناب را هضم کنم.

 

به گزارش ایرنا، علیرضا استکی در خصوص حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، اظهار داشت: این جنگ ناجوانمردانه به ما تحمیل و باعث شد مردم کشورمان آسیب ببینند و اذیت شوند.

وی افزود: نیروهای مسلح در این روزها با تمام توان و جان‌فشانی، در حال دفاع از خاک کشور و مردم هستند.

استکی تصریح کرد: در سه هفته گذشته واقعاً مردم با تمام وجود پای کار بودند و حضور مداوم آنها در خیابان‌ها، باعث تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

سرمربی تیم امید بوکس گفت: هنوز نمی‌توانم شهادت ۱۸۰ کودک معصوم در مدرسه شجره طیبه میناب را هضم کنم. حمله به اماکن ورزشی نیز یکی دیگر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود که با هر نگاهی محکوم است.

استکی در پایان گفت: زحمات کسانی که در این مدت در میدان حضور داشتند و از کشورمان حمایت کردند، واقعاً جای تقدیر دارد و قهرمانان واقعی آنها هستند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوب بیفتد و همانند همیشه شاهد عزت و سربلندی کشورمان باشیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.