بازیکنان خارجی پرسپولیس: به ایران برمی‌گردیم

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:02
بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند به ایران باز خواهند گشت.

بازیکنان خارجی‌های پرسپولیس: به ایران برمی‌گردیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

بازیکنان و اعضای کادرفنی خارجی پرسپولیس در پی این حمله از طریق مرز بازرگان راهی ترکیه شده و سپس از آنجا راهی کشور‌های خود شدند.

باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از خروج آنها به صورت مستمر با اعضای خارج خود در ارتباط بوده و پیگیر وضعیت بازیکنان و اعضای کادرفنی است.

هیچکدام از اعضای خارجی سرخ‌پوشان قصد فسخ قرارداد خود را ندارد. آنها بار‌ها به مدیران پرسپولیس تاکید کرده‌اند با پایان جنگ به ایران باز خواهند گشت و به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.