کرملین: ایران در حال دفاع از خود است | ترور سران بدون پیامد نمی‌ماند

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:20
سخنگوی دولت روسیه روز یکشنبه گفت که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، منجر به وحدت بیشتر مردم پیرامون رهبری شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (یکشنبه) گفت که جمهوری اسلامی ایران در حال دفاع از خود است.

پسکوف در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد:‌ «فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی جرأت پیش‌بینی این را داشته باشد که اوضاع [در خاورمیانه] چگونه پیش خواهد رفت، اما واضح است که هیچ اتفاق خوبی در حال رخ دادن نیست».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وی در ادامه تصریح کرد: «ما شاهد هستیم که ایران در حال دفاع خود است؛ آنها کاملاً فعالانه از خود دفاع می‌کند».

سخنگوی کرملین سپس تحلیل کرد که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، منجر به وحدت بیشتر مردم پیرامون رهبری شده است.

طبق این گزارش، پسکوف همچنین افزود که ترور سران ارشد جمهوری اسلامی توسط دشمنان آمریکایی و صهیونیستی، قطعا برای آنها عواقبی خواهد داشت و بدون پیامد نمی‌ماند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.