امروز دفاع ما در جنگ رمضان حضور در خیابان‌ها است

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:33
خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تأکید کرد: امروز دفاع ما در جنگ رمضان حضور در خیابان‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز یکشنبه در دیدار با جمعی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به اینکه شاهد هماهنگی دولت و ملت در این ایام هستیم، اظهار داشت: امروز برای تشکر و قدردانی از همه خدمتگزاران دستگاه‌های امدادی، استاندار لرستان و به‌ویژه نیروهای هلال‌احمر که همیشه و در همه عرصه‌ها حاضر و آماده هستند، حضور یافته‌ایم.

وی افزود: دفاع مقدس حرف و هدف اول ما است، هیچ اولویتی بالاتر از آن نیست؛ بنابراین کانون عملکردی و تمرکز همه ما باید معطوف به دفاع مقدس باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: دفاع از کشور را رزمندگان، نیروهای مسلح ما و تلاش‌گران در عرصه امنیتی و قضایی انجام می‌دهند و ما هم باید همچنان در خیابان‌ها حضور داشته باشیم و در واقع دفاع ما، حضور در خیابان‌ها است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: از رسانه ملی و از رسانه استانی هم که این روزها مجاهدت‌های مضاعفی را در زمینه اطلاع‌رسانی جنگ انجام می‌دهند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.