آمادگی دستگاه‌های لرستان به‌منظور پشتیبانی از مردم و بازار

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:50
خرم‌آباد - استاندار لرستان از آمادگی دستگاه‌های اجرایی این استان به‌منظور پشتیبانی از مردم و بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز یکشنبه در دیدار با جمعی از امدادگران هلال‌احمر لرستان، اظهار داشت: در شرایطی که کشور عزیز ما مورد هجوم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، با مقاومت جانانه ملت ایران و مردم لرستان مواجه هستیم.

وی ادامه داد: وظیفه دانستیم که در جمع نیروهای خدوم جمعیت هلال‌احمر حضور پیدا کنیم تا ضمن خداقوت به آنها، آخرین اقدامات و موضوعاتی که در دست اقدام دارند را با هم مرور می‌کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در خوشبختانه استان لرستان از همه نظر در این شرایط آماده است، گفت: نیروهای عمل‌کننده در یگان‌های هوافضا، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بر وظایف خود تسلط کامل دارند.

شاهرخی، افزود: لرستان از استان‌های موفق در حوزه رزم است، همچنین مردم عزیز ما از آغازین ساعات تهاجم دشمن در کف خیابان‌ها سنگر را حفظ و پشتیبانی از نیروهای مسلح را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی برای حمایت از نیروهای عمل‌کننده و خط مقدم آمادگی کامل را دارند، ادامه داد: همه دستگاه‌ها به‌منظور پشتیبانی از مردم در ایام تعطیلات در همه حوزه‌ها خدمات را ارائه می‌دهند تا مشکلی در حیث بازار و خدمات موردنیاز نداشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.