توزیع کود شیمیایی در استان تهران ۲۲ درصد افزایش یافت

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:58
تهران- معاون بهبود تولیدات گیاهی مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش ۲۲ درصدی توزیع کود شیمیایی در استان خبر داد و گفت: روند تأمین نهاده‌ها در جنگ رمضان بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد امیرآبادی زاده، از افزایش ۲۲ درصدی تأمین و توزیع کود شیمیایی در استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۸ هزار تن انواع کود مورد نیاز کشاورزان استان تهران تأمین و توزیع شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد رشد را نشان میدهد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف امنیت غذایی و حمایت بیوقفه از تولیدکنندگان، روند تأمین و حمل کودهای شیمیایی در ایام عملیات جنگ رمضان نیز بدون هیچگونه وقفهای ادامه داشته است.

امیرآبادی زاده در پایان از زحمات مدیریت شرکت خدمات حمایتی، کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی، همکاران مدیریتهای جهاد کشاورزی و کارشناسان حوزه تولیدات گیاهی در این زمینه قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.