واژگونی سمند در محور حاجی آباد زیرکوه سه کشته برجا گذاشت

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:22
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور حاجی‌آباد زیرکوه به شاخنات خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدامیر کاظمی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه صبح امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد که بلافاصله تیم‌های امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی درباره علت این حادثه تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی صحنه، علت اصلی واژگونی این خودروی سواری را «تخطی از سرعت مطمئنه» و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی یادآورشد: با احتساب جان‌باختگان حادثه امروز، از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴) تاکنون، ۹ نفر در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی نوروز تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد، تأکید کرد: با توجه به کویری بودن جاده‌های استان و احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان، از تمامی مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت سرعت مجاز، به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه در پارکینگ‌های ایمن یا مجتمع‌های رفاهی و سیاه چادرهای عشایری استراحت کنند.

وی تأکیدکرد: پلیس با قاطعیت با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز برخورد خواهد کرد تا از تکرار چنین حوادث ناگواری برای هم‌وطنان عزیز جلوگیری شود.

خراسان جنوبی ۱۲ شهرستان دارد و زیرکوه به مرکزیت حاجی آباد در شمال استان واقع شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.