هشدار معاون پزشکیان: اسرائیلی ها آب ذخیره کنند و موبایلشان را شارژ کنند

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:25
اقتصادنیوز: اسماعیل سقاب اصفهانی نوشت: بهتر است ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران در این 48 ساعت آب ذخیره کنند و موبایل هایشان را شارژ کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل سقاب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی در فضای مجازی نوشت: کارت بازی تنگه هرمز اینقدر به ترامپ فشار آورده که ضرب الاجل 48 ساعته داده غافل از این که کارت بازی بعدی که نابودی مهمترین بخش از زیرساخت های برق و آب رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است بیـشتر به او فشار خواهد آورد.

پس بهتر است ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران در این 48 ساعت آب ذخیره کنند و موبایل هایشان را شارژ کنند. 

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که حاوی از درماندگی برای باز شدن تنگه هرمز است تهدید کرده است چنانچه ایران ظرف 48 ساعت این آبراه حیاتی را باز نکند زیرساخت های انرژی ایران را هدف قرار خواهد داد. 

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هشدار داده است در صورت عملی شدن تهدید ترامپ، ایران به هدف قراردادن نیروگاه های برق منطقه و رژیم صهیونیستی اکتفا نخواهد کرد و مراکز نفتی منطقه را نیز به طور غیرقابل بازگشت هدف قرار خواهد داد. 

14050102144034567361357610

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.