کرملین: ایران در حال دفاع از خود است

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:30
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با بیان اینکه ایران در حال دفاع از خود است، تأکید کرد که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران منجر به اتحاد بیشتر مردم این کشور پیرامون رهبری خود شده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کرملین تأکید کرد که حمله نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران منجر به اتحاد بیشتر مردم ایران پیرامون رهبری این کشور شده است.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در نشست خبری در مسکو افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال دفاع از خود است.

وی همچنین گفت: یک فرد هوشیار جرات پیش‌بینی چگونگی پیشرفت اوضاع در خاورمیانه را ندارد، اما واضح است که هیچ اتفاق خوبی در آنجا رخ نمی‌دهد.

اظهارات این مقام روس در حالی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام نوروزی خود تأکید کرد که مسکو در این دوران دشوار، همچنان دوست وفادار و شریک قابل اعتمادی برای ایران است.

رئیس جمهور روسیه در این پیام بر حمایت مسکو از مردم ایران برای مقابله با چالشهای کنونی تاکید و ابراز امیدواری کرد که آنها این شرایط دشوار را پشت بگذارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.