به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی درباره حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران هشدار داد.
بر اساس این گزارش، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا و اسراییل به حملات هوایی به تاسیسات هسته ای ایران ادامه می دهند.
وی ادامه داد: سیاست گذاران آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیرباز چنین اقدامات بی پروایی را نقض قوانین بین المللی میدانند و این اقدامات نقض منشور سازمان ملل و قوانین کنونی آژانس بین المللی انرژی اتمی محسوب می شود.
این مقام ارشد روس هشدار داد: حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته ای ایران خطری است که می تواند موجب فاجعه هسته ای شود.












