هشدار روسیه درباره حملات آمریکا و اسرائیل به مراکز هسته‌ای ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:54
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای نطنز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای نطنز هشدار داد که این حملات نقض حقوق بین‌الملل، منشور سازمان ملل متحد و اساسنامه آژانس است.

وی با انتشار پیامی در ایکس نوشت: ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه تأسیسات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند. نهادهای سیاست‌گذار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش‌تر چنین اقدامات بی‌پروا را نقض حقوق بین‌الملل، منشور سازمان ملل متحد و اساسنامه آژانس توصیف کرده‌اند.

اولیانوف هشدار داد: این اقدامات خطر بروز یک فاجعه هسته‌ای را به همراه دارد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیروز (شنبه) اعلام کرد که ایران این نهاد را در جریان قرار داده که سایت هسته‌ای نطنز مورد حمله قرار گرفته است. در پیامی که از سوی این نهاد بین‌المللی در شبکه ایکس منتشر شد، آمده است: هیچ افزایشی در سطح تشعشعات در خارج از این سایت گزارش نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.