برگزاری رویداد «نبرد من» در شاهرود؛کنشگری محله محور توسط دختران انقلاب

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:06
سمنان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری رویداد نبرد من با موضوع تبیین شرایط امروز جامعه و کنشگری دختران جوان جامعه در جنگ ترکیبی رمضان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: رویداد دو روزه دخترانه نبرد من با هدف آموزش و توانمند سازی نوجوانان جهت کنشگری محله ای در زمان جنگ برگزار شد.

وی با بیان اینکه رویداد نبرد من در پی آن است که بستری جهت توانمندسازی نوجوانان به عنوان عنصر موثر اجتماعی فراهم نماید، افزود: دختران شاهرودی استقبال بسیار خوبی از این رویداد داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره این طرح توضیح داد: در این رویداد موقعیت‌های مختلف شرایط جنگ پیش بینی و گروه‌های شرکت کننده برای رفع نیازهای شرایط بحرانی مانند خوراک، مسکن، جنگ شناختی، تعطیلی آموزش علمی، سلامت روان، نشاط و... به مسئله شناسی و مهارت‌های حل مسئله پرداختند. شرکت کنندگان در دل این رقابت‌ها تحت آموزش های لازم برای کنشگری قرار گرفتند.

قنبری همچنین ابراز کرد: این رویداد در شاهرود، به همت قرارگاه نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و با مشارکت چندین مجموعه تربیت‌محور و با الهام از رویداد مسئله شناسی دختران حاج قاسم برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.