گدایی نتانیاهو از دیگر کشورها برای پیوستن به جنگ علیه ایران  

الف یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:20
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی مشابه رئیس‌جمهور آمریکا، دست به دامن دیگر کشورها برای پیوستن به جنگ علیه ایران شد و ادعا کرد که سران برخی کشورها اقداماتی در این راستا انجام داده‌اند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه او از خرابه‌های حمله موشکی ایران به منطقه اشغالی «عراد» بازدید کردند.

نتانیاهو طی سخنانی با خبرنگاران هنگام بازدید از ویرانی های ناشی از حمله موشکی ایران به منطقه اشغالی عراد، با طرح این ادعا که در حملات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی از آغاز جنگ تا کنون فقط ۱۵ صهیونیست کشته شده اند، گفت: وقت پیوستن سران دیگر کشورها به جنگ علیه ایران فرا رسیده است و برخی از آنها تحرکاتی در این راستا در پیش گرفته اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در حال نبرد ماهیتی با ایران است و این جنگ با موجودیت اشغالگران مرتبط است.

در حالی که دو منطقه دیمونا و عراد در سرزمین های اشغالی ۲۲ روز پس از جنگ هدف سنگین ترین موج حملات موشکی ایران قرار گرفتند و این حملات باعث کشته و زخمی شدن ده ها صهیونیست شد، نتانیاهو ادعا کرد که تل آویو و واشنگتن برنامه هسته ای و توانمندی ساخت موشک های بالستیک ایران را نابود خواهند کرد.

پیش از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا هم دست به دامن دیگر کشورها برای پیوستن به جنگ علیه ایران و مشارکت در باز کردن تنگه هرمز با استفاده از قدرت نظامی شده بود ولی تا کنون هیچ پاسخ واقعی دریافت نکرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.