رئیس‌جمهوری کلمبیا «آتش‌بس فوری» در خاورمیانه را خواستار شد

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:21
رئیس‌جمهوری کلمبیا در ادامه مخالفت‌های خود با جنگ تجاوزکارانه آمریکایی- صهیونی علیه ایران، «آتش‌بس فوری» در خاورمیانه را خواستار شد.

به گزارش خبرآنلاین، گوستاوو پترو رئیس‌جمهوری کلمبیا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما خواستار آتش‌بس فوری در خاورمیانه هستیم.

بنا بر روایت ایرنا، وی افزود: بگذارید موشک‌ها جای خود را به کلمات بدهند.

پترو پیشتر نیز جنگ ناموجه و نامشروع علیه ایران را محکوم کرده و بازگشت به قوانین بین‌المللی را خواستار شده بود.

همچنین دولت‌های کلمبیا، برزیل و مکزیک به تازگی با صدور بیانیه‌ای، آتش‌بس فوری در خاورمیانه را خواستار شده و حمایت خود از حل‌وفصل درگیری‌ها از طریق مجاری دیپلماتیک را اعلام کردند.

آنها همچنین تمایل خود را برای مشارکت در فرآیندهای صلح که به ایجاد اعتماد «برای حرکت به سمت یک راه حل سیاسی و مذاکره‌ای» منجر شود، ابراز کرده بودند.

۳۱۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.