عزت‌اللهی دو بازی دوستانه تیم ملی را از دست داد

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:22
هافبک تیم ملی فوتبال ایران به علت مصدومیت دو دیدار تدارکاتی فروردین ماه را از دست داد.

عزت‌اللهی دو بازی دوستانه تیم ملی را از دست داد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید عزت‌اللهی که شب گذشته در دقیقه ٨٣ دیدار الشباب الاهلی و العین به‌دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد، قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر نیجریه و کاستاریکا نیست.

عزت‌اللهی به علت این آسیب دیدگی دو هفته نمی‌تواند در مسابقات حاضر شود و باید پای مصدوم خود را زیر نظر پزشکان مداوا کند.

پیش از این آریا یوسفی نیز به عنوان آخرین بازیکن برای دو دیدار فروردین ماه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و دانیال ایری نیز به‌دلیل مشکل اداری نتوانست مجوز خروج از کشور را اخذ کند و به این ترتیب این دو دیدار را از دست داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.