پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در ایلام

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:47
ایلام - مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از پرداخت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در ایلام خبر داد.

نورالدین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از پرداخت مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان در استان خبر داد.

وی افزود: در این مقطع حساس این اقدام در راستای تقویت و حمایت از مراکز درمانی و موسسات ارائه‌ دهنده خدمات به بیمه‌ شدگان صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به اهمیت این پرداخت‌ ها در شرایط کنونی اظهار داشت: این اعتبار با هدف تضمین ارائه خدمات بهینه و مطلوب به بیماران و حمایت از موسسات درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

رحیمی با تأکید بر اینکه این پرداخت‌ ها به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه‌ شدگان صورت می‌ گیرد افزود: هدف اصلی از این اقدامات ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه‌ شدگان استان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.