نیروگاه دماوند آماده افزایش ظرفیت برق تا نهایت ظرفیت شد

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 18:05
در پی تهدید رئیس‌جمهور آمریکا به بمباران نیروگاه‌ها طی ۴۸ ساعت آینده، مدیرعامل نیروگاه‌ دماوند، از آمادگی صددرصدی خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت نیرو اعلام کرد: در پی تهدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر بمباران نیروگاه‌های برق کشور طی ۴۸ ساعت آینده، رضا مومنی، مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی دماوند (شهدای پاکدشت)، با حضور فوری در اتاق فرمان این نیروگاه، اقدامات لازم برای افزایش آمادگی عملیاتی را در دستور کار قرار داد.

وی با برقراری تماس با دیسپاچینگ ملی برق ایران، از آمادگی صددرصدی واحدهای این نیروگاه خبر داد و افزود: با اتکا به توان نیروهای جوان، متخصص و متعهد، درخواست داد ظرفیت تولید برق وادحدهای نیروگاه دماوند را تا بار بیس (تولید حداکثری) افزایش دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.