پاسخ تهدید‌های بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 19:11
رئیس‌جمهور با اشاره به زیاده‌گویی‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مهلت ۴۸ ساعته به ایران برای بازگشایی تنگه هرمز، تاکید کرد: پاسخ پریشان گویی و تهدید‌های بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

هشدار پزشکیان به ترامپ: پاسخ تهدید‌های بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان امروز یکشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۵ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به زیاده‌گویی‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مهلت ۴۸ ساعته به ایران برای بازگشایی تنگه هرمز، نوشت: توهم حذف ایران از نقشه، نشان‌دهنده استیصال و درماندگی در مقابل اراده یک ملت تاریخ‌ساز است. تهدید و ترور مردم ایران را منسجم‌تر می‌کند.

وی در ادامه این پیام با اشاره به زیاده‌گویی‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مهلت ۴۸ ساعته به ایران برای بازگشایی تنگه هرمز، خاطر نشان کرد: تنگه هرمز برای کشتی‌های همه کشور‌ها به جز متجاوزین به خاک ایران باز است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: پاسخ پریشان گویی و تهدید‌های بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.