شجاعی: تامین سوخت مورد نیاز شیروان در شرایط قطع گاز انجام شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 19:18
شیروان- رئیس اداره تعاون روستایی شیروان از هماهنگی با شرکت نفت جهت تأمین سوخت مورد نیاز شهرستان خبر داد و گفت: توزیع در فروشندگی‌ها در حال انجام است.

صادق شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به اعلام فرمانداری شیروان و شرکت گاز مبنی بر احتمال قطع جریان گاز در اکثر مناطق روستایی و شهری از دومین روز فروردین، برنامه‌ریزی لازم با همکاری و هماهنگی شرکت نفت شهرستان به منظور تأمین سوخت مورد نیاز انجام شده و در حال حاضر توزیع در فروشندگی‌ها در حال انجام است.

رئیس اداره تعاون روستایی شیروان گفت: ۷ شرکت تعاونی خانلق، زیارت، حسین‌آباد، نامانلو (شرکانلو)، اله‌آباد، ینگه قلعه و سنجد (علی‌محمد) با میزان موردنیاز ذخیره‌سازی نفت سفید آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در این شرایط خاص هستند.

لازم به ذکر است؛ به منظور انجام عملیات فنی بر روی خط اصلی گاز، امشب در بازه زمانی بین ساعت ۲۱ الی ۲۲ عملیات تخلیه گاز از خط لوله در منطقه انجام می‌شود.

شهروندان شیروانی از شنیدن صدا در این بازه زمانی نگرانی نداشته باشند، زیرا این صدا ناشی از فرایند تخلیه ایمن و کنترل‌شده گاز از خط لوله اصلی است و کاملاً تحت کنترل عوامل فنی انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.