آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیب و نشتی در مرکز هسته‌ای دیمونا گزارش نشده است

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 19:36
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ضمن تأکید بر لزوم «حداکثر خویشتنداری نظامی به ویژه در مجاورت تأسیسات هسته‌ای»، از رصد مستمر تحولات خبر داد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) اعلام کرد که پس از حملات موشکی ایران به شهر دیمونا در جنوب سرزمین‌های اشغالی، هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدن مرکز هسته‌ای نقب در این منطقه مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، این آژانس با صدور بیانیه‌ای افزود: تاکنون هیچ گونه افزایش غیرعادی در سطح رادیواکتیو منطقه ثبت نشده است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ضمن تأکید بر لزوم «حداکثر خویشتنداری نظامی به ویژه در مجاورت تأسیسات هسته‌ای»، از رصد مستمر تحولات خبر داد.

گزارش‌ها حاکی است در پی شلیک چندین موشک از سوی ایران به سمت دیمونا، ده‌ها صهیونیست در این شهر زخمی شدند. این حملات در چارچوب عملیات تلافی‌جویانه وعده صادق ۴ ایران در پاسخ به حملات تجاوزکارانه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی که از ۹ اسفند آغاز شدند و حملات آنها علیه تاسیسات هسته‌ای ایران صورت گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.