عزت‌اللهی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را از دست داد

الف یکشنبه 02 فروردین 1405 - 19:47
  تهران- ایرنا- سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با مصدومیت در دیدار دیشب الشباب الاهلی، دو دیدار تدارکاتی فروردین ماه تیم کشورمان را از دست داد.

 

به گزارش ایرنا، سعید عزت‌اللهی که شب گذشته در دقیقه ٨٣ دیدار الشباب الاهلی و العین بدلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد، قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر نیجریه و کاستاریکا نیست.

عزت‌اللهی بخاطر این آسیب دیدگی دو هفته نمی‌تواند در میادین حاضر شود و باید پای مصدوم خود را زیر نظر پزشکان مداوا کند.

پیش از این آریا یوسفی نیز به عنوان آخرین بازیکن برای دو دیدار فروردین ماه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و دانیال ایری نیز بدلیل مشکل اداری نتوانست مجوز خروج از کشور را اخذ کند و به این ترتیب این دو دیدار را از دست داد.

تیم ملی ۷ فروردین در نخستین دیدار دوستانه خود در این فیفای به مصاف نیجریه می‌رود و ۱۱ فروردین نیز مقابل کاستاریکا قرار می‌گیرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.