«رویاشهر»، سوم فروردین از تلویزیون پخش می‌شود

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 20:01
انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به کارگردانی محسن عنایتی فردا، دوشنبه سوم فروردین از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن ماجراجویانه «رویاشهر» به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی که مدتی پیش اکران آنلاین شده بود، فردا دوشنبه سوم فروردین ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«رویاشهر» محصول مشترک مرکز انیمیشن سوره، مرکز پویانمایی مهوا، اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران و استودیو آینده‌نگار قصه نوجوانی به نام «آرات» است که رویای قهرمانی در سَر دارد و در سفری همراه با دوستانش برای رسیدن به شهر رویایی خود، واقعیت‌های تازه‌ای را کشف می‌کند.

«رویاشهر» که اردیبهشت‌ ۱۴۰۴ روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت، بیش از ۳۶۸ هزار مخاطب جذب کرد و به فروش ۲۳ میلیارد تومانی رسید.

مدیریت دوبلاژ «رویاشهر» برعهده امیرهوشنگ زند بوده است و میرطاهر مظلومی، زنده‌یاد منوچهر والی‌زاده، منوچهر زنده‌دل، نگین کیانفر، اردشیر منظم، لیلا کوهسار، آرزو آفری و ارسلان جولایی از صداپیشگان آن هستند.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.