به گزارش خبرنگار مهر، شهیدان «احمد حسیبی» و «محمد سعیدینیا» از شهدای والامقام شهر اراک هستند که در جریان اقدام تروریستی و جنایت ترکیبی دشمن آمریکایی‑صهیونی در خاک کشورمان به شهادت رسیدند.
بر همین اساس، مراسم «شبی با شهیدان» امشب، یکشنبه ۲ فروردین، ساعت ۲۱ در میدان شهدای اراک و حسینیه ایران برگزار میشود.
مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام نیز فردا دوشنبه سوم فروردین ماه، ساعت ۱۰ صبح از پیادهراه شهید امیرکبیر به سمت مسجد سیدها انجام خواهد شد. پس از تشییع پیاده، ادامه مسیر بهصورت تشییع خودرویی پیشبینی شده است.
همچنین مجلس بزرگداشت شهیدان حسیبی و سعیدینیا روز دوشنبه ۳ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد الزهرا واقع در خیابان هپکو برگزار میشود.
مردم شهیدپرور اراک در این مراسمها پیکرهای مطهر این دو شهید را تا آرامگاه ابدیشان بدرقه خواهند کرد.













