وداع آسمانی اراک با دو شهید وطن

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 20:04
اراک- پیکر مطهر ۲ شهید حمله آمریکایی-صهیونی در اراک تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهیدان «احمد حسیبی» و «محمد سعیدی‌نیا» از شهدای والامقام شهر اراک هستند که در جریان اقدام تروریستی و جنایت ترکیبی دشمن آمریکایی‑صهیونی در خاک کشورمان به شهادت رسیدند.

بر همین اساس، مراسم «شبی با شهیدان» امشب، یکشنبه ۲ فروردین، ساعت ۲۱ در میدان شهدای اراک و حسینیه ایران برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام نیز فردا دوشنبه سوم فروردین ماه، ساعت ۱۰ صبح از پیاده‌راه شهید امیرکبیر به سمت مسجد سیدها انجام خواهد شد. پس از تشییع پیاده، ادامه مسیر به‌صورت تشییع خودرویی پیش‌بینی شده است.

همچنین مجلس بزرگداشت شهیدان حسیبی و سعیدی‌نیا روز دوشنبه ۳ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد الزهرا واقع در خیابان هپکو برگزار می‌شود.

مردم شهیدپرور اراک در این مراسم‌ها پیکرهای مطهر این دو شهید را تا آرامگاه ابدیشان بدرقه خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.