به صدا درآمدن دوباره آژیر خطر حمله موشکی در «دیمونا»

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 21:02
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رصد حمله دوباره موشکی ایران به دیمونا و همچنین بئرالسبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی و حمله حزب الله به مناطق شمالی آن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جبهه داخلی اسرائیل از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه بئر السبع و حومه آن، دیمونا، مرگلیوت و شهرک های جنوب کرانه باختری در پی حملات موشکی و پهپادی ایران و حزب الله خبر داد.

بر اساس این گزارش، منابع خبری از وقوع چند انفجار در دیمونا خبر دادند که ناشی از اصابت موشک‌های ایران است و جبهه داخلی اسرائیل آژیر هشدار اولیه را به دنبال شناسایی شلیک موشک از ایران به سمت دیمونا و نقب در جنوب فلسطین اشغالی صادر کرد.

همزمان با حملات موشکی بی وقفه ایران به سرزمین های اشغالی، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شلیک موشک‌ها و پهپادها از لبنان به سمت شمال اسرائیل هم متوقف نمی‌شود.

در حملات موشکی شب گذشته ایران به دو منطقه دیمونا و عراد در سرزمین های اشغالی ده ها صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.