جاذبه‌های طبیعی لرستان میزبان مسافران است؛ تعطیلی موزه‌ها

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 21:44
خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه جاذبه‌های طبیعی استان میزبان مسافران است؛ از تعطیلی موزه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی در دومین روز سال جدید به منظور اطلاع از روند آماده سازی اماکن گردشگری، از اماکن گردشگری و اقامتگاه‌های بومگردی بازدید کرد.

وی روز یکشنبه در جریان این بازدیدها بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب در اماکن گردشگری و طبیعی استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در حاشیه این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت اسکان مهمانان نوروزی در اقامتگاه ها و بوم‌گردی های استان اظهارداشت: این بازدیدها با هدف بررسی روند ارائه خدمات و رفع نواقص احتمالی باتوجه به گردشگرپذیر بودن استان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: باتوجه به تعطیلی موزه‌ها در شرایط فعلی کشور و ظرفیت ویژه جاذبه‌های طبیعی استان، بررسی سطح خدمات و رفع نواقص احتمالی مراکز اقامتی در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.