به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی در دومین روز سال جدید به منظور اطلاع از روند آماده سازی اماکن گردشگری، از اماکن گردشگری و اقامتگاههای بومگردی بازدید کرد.
وی روز یکشنبه در جریان این بازدیدها بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب در اماکن گردشگری و طبیعی استان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در حاشیه این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت اسکان مهمانان نوروزی در اقامتگاه ها و بومگردی های استان اظهارداشت: این بازدیدها با هدف بررسی روند ارائه خدمات و رفع نواقص احتمالی باتوجه به گردشگرپذیر بودن استان صورت میگیرد.
وی یادآور شد: باتوجه به تعطیلی موزهها در شرایط فعلی کشور و ظرفیت ویژه جاذبههای طبیعی استان، بررسی سطح خدمات و رفع نواقص احتمالی مراکز اقامتی در دستور کار قرار دارد.













