به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشریه آمریکایی نیوزویک به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ممکن است جنگ در حالی پایان یابد که نظام ایران همچنان باقی مانده باشد.
بر اساس گزارش نیوزویک، این مقام صهیونیست در حالی که شدت حملات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی روز به روز بیشتر می شود، افزود: نظام در ایران یک ساختار امنیتی گسترده ایجاد کرده و اگر بتواند باقی بماند، ممکن است خود را پیروز این جنگ بداند.
در ادامه این گزارش به نقل از مقام صهیونیست اذعان شده است: ممکن است جنگ با سناریویی پایان یابد که در آن علاوه بر اسرائیل یا آمریکا، ایران هم قاطعانه معتقد باشد که پیروز شده است.
شب گذشته پس از گذشت ۲۲ روز از جنگ تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، دو منطقه دیمونا و عراد در جنوب سرزمین های اشغالی هدف حملات سهمگین موشکی سپاه پاسداران قرار گرفتند و ده ها صهیونیست کشته یا زخمی شدند.













