آسیب به ۵ مرکز بهداشتی و درمانی لرستان در پی حملات هوایی دشمن

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 22:35
خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آسیب به پنج مرکز بهداشتی و درمانی این استان در پی حملات هوایی دشمن صهیونیستی - آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال‌الدین امیری در جریان بازدید استاندار لرستان از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی لرستان، اظهار داشت: خوشبختانه کمبود دارو و تجهیزات درمانی در استان نداریم.

وی گفت: وضعیت حوزه درمان در استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: کادر درمان استان بسیار باانگیزه مشغول کار هستند و خوشبختانه داوطلبین زیادی هم از نیروهایی که شیفت نیستند و حتی بازنشستگان دانشگاه برای خدمت به مردم و مجروحین به ما مراجعه می‌کنند و مشغول مدیریت داوطلبین نیز هستیم.

امیری، یادآور شد: این موضوع نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی استان در این حوزه است.

وی ادامه داد: متأسفانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به هیچ چارچوب بین‌المللی در حوزه درمان پایبند نیستند و تاکنون پنج مرکز بهداشتی و درمانی ما که صرفاً در این زمینه فعالیت داشتند، تحت‌تأثیر غیرمستقیم حمله دشمن قرار گرفته و آسیب‌دیده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأکید کرد: در حال تأمین شرایط امن و مطلوب برای کادر درمان هستیم و خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در حوزه دارو و درمان تا ماه‌ها در این حوزه نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.