بازداشت عاملان مرتبط با رسانه‌های معاند در یزد

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 22:41
یزد - شماری از اخلال‌گران امنیت ملی و مرتبطان رسانه‌های خارجی در یزد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چند روز گذشته، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان یزد، تعدادی از اخلال‌گران امنیت ملی و مرتبطان رسانه‌های خارجی از جمله شبکه تروریستی اینترنشنال شناسایی و دستگیر شدند.

در جنگ ۱۲ روزه و اغتشاشات دی ماه نیز تعدادی از این عاملان مرتبط شناسایی، دستگیر و پرونده آنها به مراجع قضائی تحویل گردید.

وزارت اطلاعات بارها به ارسال کنندگان عکس و فیلم به رسانه‌های معاند و شبکه‌های تروریستی از جمله اینترنشنال و منوتو هشدار داده تا اقدام به فیلمبرداری از محل اصابت حملات دشمن و یا مکان شلیک موشک‌ها و ارسال آن تصاویر به رسانه‌های معاند خودداری کنند.

با عاملان مرتبط با بازوی رسانه‌ای دشمن برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، از مصادیق اقدام مجرمانه جاسوسی و برخورد از طریق قانون جدید تشدید مجازات جاسوسی بوده که بین دو تا ۱۵ سال حبس را دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.