آسیب پنج مرکز درمانی لرستان از حملات هوایی

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 22:56
در حال تامین شرایط امن و مطلوب برای کادر درمان هستیم و خوشبختانه هیچگونه کمبودی در حوزه دارو و درمان تا ماه‌ها در این حوزه نداریم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پنج مرکز درمانی استان به دلیل حملات هوایی آمریکا و اسراییل با درصدهای مختلف دچار آسیب شده است.

به گزارش ایرنا جلال‌الدین امیری روز یکشنبه در بازدید استاندار از بیمارستان ها و مراکز درمانی اظهار داشت: متاسفانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به هیچ چارچوب بین‌المللی در حوزه درمان پایبند نیستند و تاکنون پنج مرکز بهداشتی و درمانی لرستان تحت تاثیر غیرمستقیم حمله دشمن قرار گرفته و آسیب دیده‌اند.

وی تاکید کرد: در حال تامین شرایط امن و مطلوب برای کادر درمان هستیم و خوشبختانه هیچگونه کمبودی در حوزه دارو و درمان تا ماه‌ها در این حوزه نداریم.

وی با بیان اینکه وضعیت حوزه درمان در لرستان بسیار مطلوب است ادامه داد: کادر درمان استان بسیار با انگیزه مشغول کار هستند و خوشبختانه داوطلبین زیادی هم از بازنشستگان دانشگاه برای خدمت به مردم و مجروحان مراجعه می‌کنند.

امیری عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده سرمایه اجتماعی استان در این حوزه است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.