واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به تهدیدات نظامی آمریکا علیه زیرساخت‌های ایران

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 23:01
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتقاد شدید از تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و زیرساخت‌های کشور تأکید کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: نیروهای مسلح ‌برای ایران و با آمادگی از مردم و سرزمین‌مان دفاع خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

رئیس‌جمهور آمریکا صراحتاً تهدید کرده است که نیروگاه‌های ایران را هدف قرار خواهد داد.

کسانی که مدعی «کمک به مردم ایران» بودند، ارمغانشان چه بود؟ حمله به مدارس و کشتار کودکان و غیرنظامیان، حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تخریب میراث و مراکز فرهنگی و هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی کشور!!

این چهره واقعی کاسبان امنیت و متجاوزان متوهم است.

در چارچوب مواضع رئیس‌جمهور، تأکید می‌کنیم: ‌تنگه هرمز برای همه باز است جز متجاوزان. نیروهای مسلح ‌ برای ایران و با آمادگی کامل از مردم و سرزمین‌مان دفاع خواهند کرد.

در عین حال، جهان ـ به‌ویژه کشورهای مسلمان و همسایگان عرب ـ باید بدانند که مسئولیت این تنش‌زایی جدید، مستقیماً به‌عهده ترامپ و نتانیاهو است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.