حمله پهپادی به خودروی آتش‌نشانی در بندر کنگ

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 23:16
شامگاه یکشنبه دوم فروردین، یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی متعلق به شهرداری بندر کنگ که برای مهار آتش‌سوزی به یکی از مناطق این شهر اعزام شده بود، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

فرماندار بندرلنگه از هدف قرار گرفتن یک خودروی آتش‌نشانی در شهر بندر کنگ در پی حمله پهپادی خبر داد و گفت در این حادثه یک آتش‌نشان مجروح شده است.

فواد مرادزاده،در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شامگاه یکشنبه دوم فروردین، یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی متعلق به شهرداری بندر کنگ که برای مهار آتش‌سوزی به یکی از مناطق این شهر اعزام شده بود، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

وی افزود: در پی این حادثه راننده خودروی آتش‌نشانی دچار جراحت شد و هم‌اکنون تحت مداوا قرار دارد.

فرماندار بندرلنگه ادامه داد: یکی دیگر از نیروهای آتش‌نشانی که در این مأموریت حضور داشت از این حادثه آسیب جدی ندید و در سلامت کامل به سر می‌برد.

مرادزاده با اشاره به ماهیت امدادی این مأموریت تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در زمان وقوع حادثه در حال انجام مأموریتی کاملاً امدادی و انسانی برای اطفای حریق بودند و هیچ‌گونه فعالیت نظامی در این عملیات وجود نداشت.

وی تأکید کرد: حمله به نیروهای امدادی که بدون تجهیزات تهاجمی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، نقض آشکار اصول انسانی و قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

به گفته فرماندار بندرلنگه، بررسی ابعاد این حادثه در حال انجام است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.