مورخ سوئیسی: تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران جنایتی بزرگ است 

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 23:46
گانسر در شبکه اجتماعی ایکس تجاوز نظامی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی به خاک ایران را جنایت آشکار خواند.

دانیل گانسر مورخ سوئیسی و پژوهشگر صلح در پیامی تاکید کرد که جنگ تجاوزکارانه‌ای که واشنگتن و تل آویو علیه ایران به راه انداخته‌اند جنایتی بزرگ و نقض آشکار کنوانسیون‌های سازمان ملل درباره ممنوعیت استفاده از زور است.

به گزارش ایرنا، گانسر در شبکه اجتماعی ایکس تجاوز نظامی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی به خاک ایران را جنایت آشکار خواند.

وی به سه هفته تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اشاره و تاکید کرد که خاورمیانه به معنای واقعی در حال سوختن در میان آتش است.

گانسر پیشتر نیز با انتقاد از صدراعظم آلمان به دلیل حمایت از تل آویو و واشنگتن در تجاوز به ایران گفته بود: چرا فریدریش مرتس با وجود اینکه می‌داند حمله به ایران نقض آشکار قوانین بین‌المللی است طرف این دو را گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.