تونل زمان| اولین شکست تیم ملی با علی دایی/ پاگشای تلخ شهریار در بحرین

خبرورزشی یکشنبه 02 فروردین 1405 - 23:56
علی دایی کارش در تیم ملی ایران تحت عنوان سرمربی را با شکست آغاز کرد.

فدراسیون فوتبال در اواسط اسفند ۱۳۸۶ علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کرد و این مربی در روز دوم فروردین ۱۳۸۷ برای نخستین‌بار تحت عنوان سکاندار روی نیمکت ایران نشست.

طبق برنامه‌ریزی، قرار شده بود ایران و بحرین روز دوم فروردین ۱۳۸۷ به میزبانی منامه جدالی دوستانه با بحرینی‌ها داشته باشد. مسابقه‌ای که در واقع پاگشای علی دایی به عنوان سرمربی تیم ما محسوب می‌شد.

این جدال در نهایت با یک گل به نفع تیم میزبان تمام شد تا اسطوره فوتبال ایران کارش تحت عنوان سرمربی تیم ما را با ناکامی استارت بزند.

در روزهای آینده برایتان خواهیم نوشت که دایی چگونه فروردین ۱۳۸۸ پس از ناکامی خانگی مقابل عربستان از سمت خود برکنار شد. در واقع شهریار کارش به عنوان سرمربی تیم ملی را با شکست شروع کرد و با شکست نیز به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی لحظه سال تحویل در میدان/ سفره هفت‌سین در فرانسه، بین دو نیمه!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.