سناتور دموکرات: ترامپ کنترل جنگ با ایران را از دست داده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 01:05
کریس مورفی، سناتور دموکرات، هشدار داد که دونالد ترامپ کنترل درگیری با ایران را از دست داده و دچار وحشت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کریس مورفی»، سناتور دموکرات، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، کنترل جنگ با ایران را از دست داده و دچار وحشت شده است. این اظهارات در واکنش به تهدیدهای ترامپ مبنی بر نابودی بزرگترین زیرساخت‌های انرژی ایران در صورت عدم بازگشایی کامل تنگه هرمز ظرف ۴۸ ساعت آینده عنوان شد.

مورفی پیشتر نیز در پیامی دیگر، با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه، تصریح کرده بود که ترامپ در حمله به ایران، در مورد شرایط منطقه و توانایی تهران برای اقدامات تلافی‌جویانه مرتکب اشتباه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.