روز بیست و چهارم/موج جدید شلیک موشک‌های ایران به سمت اراضی اشغالی/حمله دشمن آمریکایی_صهیونی به برخی مناطق تهران/ بروزرسانی می شود

تابناک دوشنبه 03 فروردین 1405 - 05:51
هدف قرار گرفتن مراکز حساس نظامی و امنیتی در عمق سرزمین‌های اشغالی و نیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، آن‌هم در شرایطی که گزارش‌ها از اختلال یا فروپاشی لایه‌هایی از سامانه‌های پدافندی دشمن حکایت دارد، نشان می‌دهد موازنه قدرت در حال تجربه یک جابه‌جایی معنادار است.

روز بیست و چهارم/موج جدید شلیک موشک‌های ایران به سمت اراضی اشغالی/ اقدامات تنبیهی ایران در صورت عملی شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه های ایران/ بروزرسانی می شود

به گزارش تابناک، ساعاتی پیش، شلیک موشک‌های ایران به سمت اراضی اشغالی در قالب موج جدید «عملیات وعده صادق ۴» انجام شد. این عملیات با استفاده از موشک‌های سنگین «قدر»، «خیبرشکن» و «خرمشهر» علیه اهدافی در قلب تل‌آویو، هولون و رامات‌گان صورت گرفت. بنا بر گزارش‌ها، عمده این اهداف شامل پایگاه‌های نظامی و مراکز امنیتی بوده است.
 
 اجرای موج‌های متوالی عملیات‌های موشکی و پهپادی، از جمله موج «هفتاد و سه و هفتاد و چهار» عملیات «وعده صادق ۴»، بیانگر ورود به فازی است که در آن، دقت، قدرت تخریب و انتخاب اهداف، به سطحی بی‌سابقه رسیده است. هدف قرار گرفتن مراکز حساس نظامی و امنیتی در عمق سرزمین‌های اشغالی و نیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، آن‌هم در شرایطی که گزارش‌ها از اختلال یا فروپاشی لایه‌هایی از سامانه‌های پدافندی دشمن حکایت دارد، نشان می‌دهد موازنه قدرت در حال تجربه یک جابه‌جایی معنادار است.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در هشدار به تهدید رئیس جمهور تروریست آمریکا علیه زیرساخت‌های انرژی کشورمان گفت: رئیس جمهور تروریست آمریکا در ادامه رفتار تجاوزکارانه و ناامن سازی جهانی تهدید کرده است که اگر ایران تنگه هرمز را باز نکند نیروگاه های ایران را هدف قرار خواهد داد. بارها گفته ایم که تنگه هرمز فقط روی دشمن و ترددهای با ضرر بسته است و هنوز به طور کامل بسته نشده است و تحت کنترل هوشمند ماست و عبور و مرور بی ضرر تحت ضوابط خاصی متضمن امنیت و منافع ما انجام می شود.

لیکن در صورت عملی شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه های ایران، بلافاصله اقدامات تنبیهی زیر انجام خواهد شد:

۱. تنگه هرمز به طور کامل بسته می شود و تا نیروگاه های تخریب شده ما بازسازی نشوند این تنگه باز نخواهد شد.

۲. همه نیروگاه های برق، زیرساخت های انرژی و فناوری اطلاعات ( ICT ) رژیم صهیونیستی به طور گسترده هدف قرار خواهند گرفت.

۳. همه شرکت‌های مشابه در منطقه که سهامدار آمریکایی دارند به طور کامل تخریب خواهند شد.

۴. نیروگاه‌های برق کشورهای منطقه که میزبان پایگاه آمریکا هستند هدف مشروع ما خواهند بود.

همه چیز برای جهاد بزرگ با هدف نابودی کامل کلیه ی منافع اقتصادی آمریکا در منطقه غرب آسیا آماده است. ما شروع کننده جنگ نبودیم و اکنون هم شروع کننده نخواهیم بود اما اگر دشمن آسیبی به نیروگاه های ما برساند ما برای دفاع از کشور و منافع ملت خود دست به هر کاری خواهیم زد و روند بدون توقف نابودسازی اهدافی که بیان شد آغاز خواهد شد و هیچ چیز نمی تواند مانع استمرار عملیات ما برای نابودسازی زیرساخت های انرژی، نفت و صنعت آمریکا و هم پیمان های او در منطقه شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.