پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به دولت و ملت ایران

صدا و سیما دوشنبه 03 فروردین 1405 - 07:45
رئیس جمهور تاجیکستان با تبریک گفتن نوروز به دولت و ملت ایران، بر توسعه و تقویت روابط دوستانه و همکاری‌های مفید دو کشور در سایه سنت‌های نیک باستانی تأکید کرد.

پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به دولت و ملت ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، با تبریک گفتن روز جهانی نوروز، نویدبخش بهار و تجدید حیات طبیعت، نوشت: مردم حوزه تمدن نوروز، این روز فرخنده را که ریشه‌های عمیق ملی، فرهنگی و تاریخی دارد، با الهام و شادی فراوان و امید‌ها و آرزو‌های تازه برای آینده‌ای بهتر، گرامی می‌دارند. بدون شک، ارزش‌های والا و ایده‌های غنی آن، هزاران سال است که مردمان ما را به صلح و هماهنگی، درک متقابل، اعتماد و احترام متقابل، فرا می‌خواند.

رئیس جمهور تاجیکستان، ضمن آرزوی صلح، ثبات، پیشرفت و رفاه برای ملت ایران در سال جدید، تأکید کرد: معتقدم که روابط دوستانه و همکاری‌های مفید بین دو کشور در سایه سنت‌های نیک باستانی، همچنان توسعه و تقویت خواهد یافت و محتوای عملی جدیدی را به نفع مردم دو کشور به دست خواهد آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.